5 Ocak 2012 Perşembe

Karakterli adammış Tim Howard.





Tim Howard’ın dün akşam Bolton’a attığı golü görmeyen kalmamıştır sanırım. Yine de izlemeyenler şuradan izleyebilir. Amerikalı kalecinin vuruşu, kaleden kaleye gole kolay rastlanmadığı için hepimizin ilgisini çekti.

 Everton’ı 1-0 öne geçiren gol olmasına rağmen, Howard’ın gole sevinmediğini fark etmişsinizdir. İzlerken, golde şans faktörü çok yüksekti, acaba ondan mı sevinmedi dediğimde etrafımda itiraz sesleri yükseldi ve sustum. Bu sabah Sky Sports’a yaptığı açıklamaları okuyunca nasıl delikanlı bir futbolcu olduğunu anladım.

Howard : Öne geçtiğimiz ve üç puana yaklaştığımız için çok mutlu oldum, ama bir kaleci için çok güzel bir duygu değil. Aslında gerçekten korkunç. "Geri dörtlü ve sahanın her iki ucunda bulunan kaleciler için, yön değiştiren korkunç bir rüzgar vardı. Sizin de gördüğünüz gibi herkes zamanlama hatası yapıyordu. Defans oyuncuları normalde rahatça uzaklaştırabilecekleri topu es geçtiler. Bence rüzgar oynaması en zor olan hava koşuludur. Kar, yağmur, güneş önemli değil ama rüzgar gerçekten bazen bize oyun oynuyor.

Howard, Bolton Kalecisi Bogdan için ise: Maçtan sonra ona da kötü hissettiğimi, onu anladığımı söyledim. İyi bir durum değil. Çok uzun süre önce ben de aynı durumda kaldım ve bu sebeple golden sonra sevinmedim.

Howard’ı sadece kaliteli bir kaleci olarak görüyordum, ama bu saatten sonra sevdiğim futbolcular arasında bulunuyor. Hem empati kurabilen, hem de karakterli futbolcular olduğunu görmek bu oyunu daha çok sevmemi sağlıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder