27 Mart 2010 Cumartesi

Yarın Güzel Futbol İzlemek İstiyorum

Rijkaard’ı bir haftanın sadece 90 dakikası boyunca rezil etmek, geri kalan tüm zamanlarda “Helal olsun bu adama!” demek, sezonun geçmişine ait bir özetti benim açımdan.

Ancak artık yarın o 90 dakika boyunca da “Helal olsun!” demek istiyorum.

Söylemlerine, felsefesine, bu ülkeye fazla bir adam olduğu gerçeğine yakışan bir kenar yönetimini, bu kenar yönetimine yakışan bir futbol takımını sahada görmek istiyorum.

Çünkü, bu ülkenin futbol oynama kültürüne sahip tek takımının, bu kültürü içine sindirmiş ve geliştirmeye çalışan futbol adamlarının elindeyken, bu kültüre kendilerini ait hissedip hiçbir zaman ait olmayanlara, bir “futbol nasıl oynanır” dersi vermesinin zamanı geldi.

Futbolsuz Galatasaray – Fenerbahçe maçları izlemekten bıkan taraftarlardanım.

Bizi futbolsuzluğa iten her türlü sebepten sıyrılıp büyüklük gösteren, kafasında yalnız futbol oynamayı düşünen, üst düzey konstantre bir futbolcu ve seyirci topluluğuyla, artık güzel futbol oynamanın zamanı geldi.

Dikkat ederseniz futbol oynamayı düşünen seyirci diyorum, maçı yaşayan, "Saldır Galatasaray” tezahuratından sıyrılmış bir seyirci topluluğundan bahsediyorum.

Umarım zaman yarındır, 10’suz olsak da olmasak da Ali Sami Yen'de futbol istiyorum.

1 yorum:

  1. Ahan da buraya yorumumu yapıyorum:

    Bugün mümkün değil yenemeyeceğiz. Mustafa Sarp oynuyor, Mehmet Topal ile Hakan Balta büyük ihtimal oynamayacak. Sarı kırmızı parçalı formayla oynuyoruz. Hiç bir şansımız yok.

    Aklı olan idda da bu maça 0-2 basar. 1.40 oran hiç de kötü değil.

    YanıtlaSil