8 Ocak 2011 Cumartesi

Kral

İşte beni büyük hayal kırıklığına uğratan bir Hakan Şükür haberi ve altına yazılan üzücü yorum:




http://taccizgisi.blogspot.com/2010/12/yeter.html

Senin akıl hocalığı yaptığın yeniçeri tayfası takımın başını yerken sen de boş durmazsın tabi, durur musun hiç?

"Yabancıların Türkiye’ye nasıl baktığını iyi biliyorum. 50 bin dolar ala
n oyuncunun yanında internetten helikopter satın almaya çalışıyor! Ben kaldırırım ama o çocuk kaldıramaz. Benim için başka sebeplerden dolayı çok şey yazıldı. Ama ben kendime bir düstur seçtim ve hep gurur duydum. Metin Oktay ve Tanju abinin rekorlarını kırdım. Ertesi gün Ali Sami Yen’de Metin Oktay forması dağıtıldı. O gün için farklı bir şey yapılabilirdi. İçimden ağladığım dönemlerde dik durdum."

Sizi bize sayıyla mı verdiler ulan? Bir yeter artık alın Uefa kupanızı da tıpa y
apın!

Posta yapılan bir yorum :


pooliver dedi ki...
Hakan Şükür forması bedava dağıtılsa bile gider parayla Metin Oktay forması alırım ben her zaman. Ama şunu söylemeden edemiyorum. Hakan Şükür allah senin belanı versin. Lanet olsun UEFA kupasına da senin oynadığın takımın aldığı şampiyonluklara da.

******************************************************************************************************************************

Nasıl ya, bir Galatasaraylı nasıl Hakan Şükür'e "Allah belanı versin." der?

Bir Galatasaraylı'yı geçtim, bir Türk futbolsever nasıl der bu lafı, tartışmasız Türk futbol tarihinin en büyük oyuncusuna.

Haram olsun yaptıkları, sizin gibi düşünen insanlara.

Tamam söylediği söz söylenecek söz değil.

Ama Hakan'ın Galatasaray ve Milli takım için akıttığı ter, elde ettikleri, bu kulübü, Türk futbolunu taşıdığı nokta, öyle bir ağzından çıkan lafla falan silinemez, unutulamaz.

Bir de ne demek ya "alın UEFA Kupanızı tıpa yapın."

Bundan 15 sene önce Türkiye dediğin zaman Hakan Şükür diyorlardı, daha UEFA Kupası falan yoktu.

Siz hayatınız boyu Galatasaray ve Türk futbolu için ne yaptınız ya. Maksimum 3-5 maça gidip avazınız çıktığı kadar bağırıp, destek olmuşsunuzdur, belki bir gol falan atmışızdır, siz bağırdınız diye.

Sizler farkında mısınız bilmiyorum ama Hakan Şükür diye bir adam var diye "Galatasaraylıyım ben" diyerek gerine gerine geziniyorsunuz şu an tüm dünyada.

Terbiyesizlik diz boyu olmuş.

Bir tarihtir, anıttır Hakan Şükür. Açıkça Metin Oktay'dan hiçbir farkı yoktur benim gözümde, belki daha değerlidir çünkü Metin Oktay'ı tanıyarak Galatasaraylı olmadım ben, Hakan'la Galatasaraylı oldum.

"Ama eğer hala Metin Oktay için şarkılar söyleyebiliyorsak onu çoğumuz hiç tanımamamıza rağmen, çok büyük bir karakterdir." diye düşünerek Taçsız Kral'a inanılmaz bir saygı ve sevgi duyuyorum.

Çok sinirlendim ve çok üzüldüm bu posta ve yorumlara. Paylaşayım istedim. Yazık.

3 yorum:

  1. Bize edilen küfürleri bile yayınlıyoruz biz. Herkes istediğini söylemekte özgür.

    YanıtlaSil
  2. Yorumu geçtim, postun içeriğindeki son yorum da son derece saygısızca.

    Siz fazla geniş olabilirsiniz, herkes istediğini söylemekte özgür diye, ben daha sıcakkanlıyım, saygıya önem veririm.

    Vicdanıma uyarım, azıcık vefa duyarım.

    YanıtlaSil
  3. METİN OKTAY, HAKAN ŞÜKÜR, TANJU ÇOLAK, HAKKI YETEN, LEFTER KÜÇÜKANDONYADİS GİBİ İNSANLAR BİRİLERİ İSTESE DE İSTEMESE DE TÜRKİYE DE BİRER EFSANE OLMUŞTUR. METİN, HAKKI VE LEFTER HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞLARDIR. GERİYE SADECE HAKAN VE TANJU KALMIŞLARDIR. İNSANLAR YAŞARKEN DEĞERİNİ BİLMEYEN, ÖLÜNCE BİLSE NEYE YARAR. ÖLEN ÖLÜNCE ONA NE FAYDASI OLUR Kİ. ONLARA YAŞARKEN DEĞER VERELİM DEĞERLİ SPORSEVERLER!..

    YanıtlaSil